Dones Gourmet

Aquest blog acompanya l'activitat de Dones Gourmet.

A les Dones Gourmet ens apassionen l'enologia i la restauració, així com la cultura que les envolta.
Ens interessa assaborir els petits plaers de la vida derivats de la gastronomia, així com aprendre de cada història particular, de cada protagonista, de cada indret, de cada negoci que composa aquest món.

L'edat mínima per participar amb nosaltres de les nostres activitats és de 18 anys.

Salut!

miércoles, 16 de febrero de 2011

Cookiteca i les miniatures dolces

Fa uns dies, vam rebre la invitació de l'Agnès per a què anéssim a conèixer Cookiteca i, que allà, participéssim a alguna de les seves activitats. Sincerament, jo no coneixia el projecte perquè no acostumo a moure'm per Sarrià i, menys desde que el carrer Major de Sarrià van reduir el trànsit que hi circula.

Així que, sense conèixer massa bé el que em trobaria, cap allà em vaig dirigir. Quan arribes a la porta, sembla que és una botiga de complements de cuina. Però quan hi entres, veus que no és una botiga semblant a altres, sino que allà hi pots trobar elements específics.

Et trobes amb elements indispensables per poder "crear" la teva cuina. Trobes estris d'aquells que quan els veus a televisió penses ... "home, jo aquest motllo el tingués a la meva cuina, jo també podria", o veus elements que són molt complicats de trobar i que si et regalen dius... "i això qué es?". A Cookiteka, la Sílvia i la Neus te'ls ensenyen, t'expliquen com usar-los i et donen consells per aprendre a usar-los.




Però no només. També pots fer cursos de cuines, que, a diferència d'altres, tu participes i treballes en la pràctica de la classe.

La meva experiència va ser la de participar en el curs de "Miniatures Dolces".

La Sílvia (la professora), ens va fer una proposta de 4 diferents dolços "Minardises de Frambuesa", "Lentes", "Tejas de Naranjas", "Roses de pasta Filo" i "Mascarpone de Maduixa amb Petazetas".

La classe va ser molt dinàmica, entretinguda, clara en les explicacions i realitzable a casa. Ho puc dir, ja que ja he fet a casa les "lentes" i les "Roses de Pasta Filo" ensucrades. Malauradament, no he pogut fer una fotografia ja que el meu marit i son germà van contribuir de manera "indiscriminada" a fer-les desaparèixer sense que quasi s'haguessin pogut refredar (però properament, les repetiré i penjaré les fotos en el nostre espai a Facebook).







Cookiteca:
c/Major de Sarrià nº74. Barcelona. Tel: 932 059 373
www.cookiteca.com

1 comentario:

  1. Te molt bona pinta. A mi també em cau lluny però hi aniré un dia d'aquests.
    Gràcies per la recomanació.

    ResponderEliminar